ea_aylms6 39 günlük bir bebeğiniz var, daha kırkınız çıkmamış bu ne ev işi yapma telaşınız? Ev işi yapılır, enerjinizi bebeğe verin. Belli ki size ihtiyacı var. Yattığı beşine kendi tişörtünüzü koyun, bir de beşikler ilk başta soğuk olduğu için ben bebeği kucağımda uyuduğunda battaniyeye sarıp öyle koyuyorum pek uyanmıyor