Kızlar sezaryen doğum yaptım sütüm hemen gelmedi bebeğim de göğüs ucumu kavrayamadığı için silikon uç kullanıyordum yavaş yavaş bıraktırdım onu göğsüm dolu olunca emiyor emdikçe süt azalıyor yumuşuyor kendini geri çekiyor ağlıyor silikon ucu takınca tekrar emiyor ne yapmam lazım tamamen bıraktırmak için