anneann alparslan38 benim oğlumda oldu kafasında sulu sivilce gibi yaralar çıktı vücudu aynı şekilde gece uykudan uyanıyordu kasintidan kurdesenmis geçmiş olsun hemen bı cildiyeye gidin o losyon veriyor
alparslan38 Birerkekannesi_ eşim cezaevine girdi bikac gün sonra böyle olduk bu kadar deildi ama son 1 aydır daha beter olmaya başladı
anneann alparslan38 evet çocuk doktoruna götürdüm ben ilk o benim alanıma girmiyor cildiyeye götür dedi
mavikelebek_ alparslan38 saat 00:00 da bak randevuyu yarına ramdevu açılıyor o saatte iptaller düşüyor
Nursevensahin alparslan38 hiçte hastaneye götüremiyorsanız iyi bi eczacıya gösterin onlar da anlarlar cilt hastalığından uyuz ya da kurdeşen gibi
emirtalhacan alparslan38 kıyamam yavrum acı cekiyordur şimdi canm sen bekleme ne desek boş bı özele götür olmadı en azından nedir bilirsin ablamın kızı egzemaydi böyle değildi kabarıyor kaşınıyor bebek ağlıyordu
emirtalhacan alparslan38 anlıyorum cnm benm sen sağlık ocağına da götürebilirsin sonuçta onlar da hekim
TulayGeriDon alparslan38 bak izmirdeyim ben. Burada belediye hastanesi var. Randevusu İnternet sitesinden alınıyor. Cuma günleri randevu açılıyor bir haftalık açılıyor. Şehrinde belediye hastanesi varsa belki orada da öyle birsey vardır