alparslan38 kaderbilge devlet hastanesi olduğu için pek ilgi yok ama 27 sine randevu buldum aldım inşallah bakar
alparslan38 Minmini takipli doktorumuz yok sağlık ocağında aile hekimi vardı oda eğitimde 2 aydır başka doktorlar da bakmıyor
Minmini alparslan38 o zaman dermatoloji değil de çocuk hekiminden randevu alın eğer gerekli görürse o sevk eder sizi randevu beklemezsiniz
sibelllllllll Bende kurtdesene benzettim ama yine de en iyisini doktor bilir bide yakın zamanda antibiyotik kullandiysaniz oda yapar
alparslan38 Birerkekannesi_ ateş vs yok gündüz keyfi gayet iyi ama şu saatler olunca başlıyor kaşınmaya huysuzluga asla durduramiyorum kasindigi için uyuyamiyorda
elif0116 alparslan38 evet terlediğinde daha fazla ortaya çıkıyordu annem çamaşırlarını ayrı yıkardı toz sabunla yıkar bol bol durulardı geçmiş olsun
Birerkekannesi_ alparslan38 isilik gibi geldi bana, eğer içi su dolu gibiyse isiliktir. Biraz ince giydirin öyle de rahat edebilir. Akşamları da duş aldırın nemlendirin inşallah faydası olur.
alparslan38 Birerkekannesi_ duş aldirinca hiç uyuyamiyor dün duş aldırdım nemlendiricisi bı sürdüm sabaha kadar uyuyamadi bugün duş aldırmadım arada yine uyanıyor ama şimdilik uyudu gibi içi su dolu deil böyle kuru kabuk bagliyor gibi bazen kahverengi oluyor bazen kirmizi