Okula başladı başlayalı hep öğretmen her okul çıkışı yanına çağırıp oğlumun hiç oturmadığını hep ayakta olduğunu söyledi böyle olmicağını uyum sağlaması gerektiğinden falan bahsediyo. Evet oğlum cidden aşırı hareketli bi çocuk. Saygısızlığı yok ama hiç söz dinlemiyo dedi. Mesela sıra oluyolar o sıraya uymuyo öğretmeni geç diyo geçiyo ama yine yerinde durmuyo. Süreklii konusuyoruz evde oğlumla. Ders konusundada çok zor yaptırıyorum saatler sürüyo çok sıkılıyo. Odaklanırsa çok severse güzel yapıyo 2 tane a harfi çizip 3.sünde sıkılıyo. Ne yapabilriim nasıl hareket edebilriim sürekli konusuyorum