Kızlar bebeğimin 4 gündür ateşi var demiştim. Acile götürdüm boğazı kızarmıs dedi. Neyse sün atesi düştü bugün bi baktım kulak tarafı yanagı şişmiş. Yine acile gttim kulağı kızarmıs dedi. Doktorlar öğrenci üniversite hastanesi güvenemedim. Sağlık ocagına gittim doktorumuz kabakulaga benziyor bu cocuk kabakulak olmus dedi. Bebeğim 13 aylık bu durumu yasayan varmı. Asısı var sanırım 1 yasında vuruldu. Kaç gün sürüyor . Başka belirti verirm sadece ateş mi. Başka bişe olmasından korkuyorum. Sabah cocuk doktoruna götürcem