dunyamveben Bizim doktorumuzda illa ayakkabı olsun şu marka bu marka olsun dememişti.
Sadece ‘ Marka farketmez önemli olan düz ve sert tabanlı bir ayakkabı olması, Ve ev içinde ayakkabı kullanmayın ayak tabanı ile basıp yürümeyi öğrensin’ demişti. Whatsapptan kopyala yapıştır yaptım.
Yürüteç kullandı mı yürüteçe bağlı parmak ucunda yürüyorlar genelde.
Siz elinden tutup yürütürken pek destek vermeyin kendisi basa basa yürüsün yani sizin elinizi tutup kuvveti sizden almasın ki tabanları ile bassın yere nasıl tarif edicem bu durumu bilemiyorum ama insallah anlatabilmişimdir😁