cemile161_ Hayır sadece diyor ki gece 12′den sonra bir şey yeme-içme bilgilendirme yapılıyor hastaneye gidiyorsun damar yolu açılıyor eşyalarınla yatıyorsun sol tarafına bacaklarını biraz kendine doğru çekiyorsun ağzına aparat takılıyor sonra anestezi veriyorlar hatırlamıyorsun normal odaya geçiriyorlar uyandırıyorlar yanında biri mutlaka olsun çünkü dengen biraz bozuluyor yürürken otobüsle gidip gelirim diye düşünme sorun olur. Çıkarken bilgilendiriyor yine 3 saat bir şey yeme diyor yersen de sıvı ile beslen diyor o kadar yatış olmuyor