mihramomm1 Kendimi cok halsiz hissediyorum bütün kan degerlerime baktırdım her şey normal gayet iyi fakat ben kendimi böyle cok enerjisiz elimi kolumu kaldıracak halim bile yok emzirirken aldığınız takviyeler varmıydı neler yapabilirim bebeğimle sadece ben ilgileniyorum yaşadığım yerde kimsem yok bu şekilde cok kötü hissediyorum 🥺
2307mirac mihramomm1 ay aynı şeyleri bende yaşıyorum ağlıyorum böle olduğum için bende çocuklarımı kendim bakıyorum biri 3,5 diğeri 2 aylık . Emziriyorum acaba ondanmı böleyim yoksa psikolojik mi yapıyorum . Kolum bacağım sanki bana ait değil bacaklarım gövdemi taşımıyor gibi yatsam kalkamıcam gibi ama yinede ayaktayım eşiminde öle çok destegı yok hepsi üst uste bana kalınca acaba ondan mı Z tükenmiş gibiyim resmen nasıl geçer bu yaaaa
Dogacelik mihramomm1 d vitamini çinko ve selenyum özellikle isteyip baktırmak lazım. Genel kan sayımı diyince bunlara bakmıyorlar. Muhtemelen bunlarda düşüş vardır.
mihramomm1 2307mirac Kan degerlerinize baktirdiniz mi acaba . Allah yardımcınız olsun iki bebekle gerçekten cok zor olmalı 🙏🏻İnşallah eşinizin kalbine rabbim ferahlık verir de size desteğini arttırır ❤️
Jasmin34 aynısı bende de var 2,5 aylık bebeğim kemiklerim aşırı ağrıyor otursam kalkamıyorum kalksam zor oturuyorum doğumdan sonra geçmeyince doktora gittim 2 hafta içerisinde geçmezse nörolojiye gitmen gerek dedi doktor
Laviestnul Ben de sizin gibiyim maalesef aynı doktora gittim değerlerim normal çıktı. Galiba yalnızlıktan böyleyiz destek te yok o yüzden 😕 Allah bize güç kuvvet versin bacım, kahvaltını güzel yapmaya çalış belki biraz değişiklik olur 👍
mihramomm1 Laviestnul Hiç bilmiyorum öyle de olabilir dışarı çıkmaya bile halim olmuyor 🤷🏻♀️ Kahvaltılari öğünleri atlamamaya çalışıyorum ama bakalım kolajen falan başlamayı düşünüyorum bir sorun olmazsa doktoruma danışıp . Allah hepimizin yardımcısı olsun ❤️
Jasmin34 mihramomm1 iki gün önce gittim doktora şikayetlerim geçmezse 2 hafta sonra gitcem sanırım spinal anestezi sebebiyle kemik ağrıları yaşıyorum doktora sordum doğumda olmuş olabilir onlar araştırır dedi🥹
Jasmin34 mihramomm1 teşekkür ederim umarım valla ben de çok merak ediyorum bu arada salgın var ben kaptım şifayı
mihramomm1 Jasmin34 Genelde spinal anestezi olan arkadaşlarım kalıcı bel ağrısından şikayetçi umarım sizde kalıcı degildir 🥺Ahh cok geçmiş olsun dikkat edin bebisede geçmez umarım biraz balın içine zencefil tozu karıştırıp yiyebilirsiniz iyi gelir genelde ben böyle durumlarda yapıyorum cok iyi geliyor 🫶🏻
Jasmin34 mihramomm1 ben direniyordum agumentin antibiyotik içmeyim die ama sanırım başlıcam artık boğazım aşırı acımaya başladı eşim de bi anda kötü oldu bu akşam ah ya bi kere daha emzirip içcem sanırım🥹 bal limon karabiber yedim ama aşırı acıyor boğazım. spinal evet belde ağrı yapıyormuş ancak keşke benim de sadece belimde olsa bu ağrı kemiklerimde geziyor ağrı her bir kemiğim ağrıyor doktor sordu psikolojik olabilir mi diye :/ ağrıyor yani psikolojik değil tabiki 🥹🥹🥹 bebeğim de halsiz gözü burnu akmaya başladı aman ya çöktüm iyice 😞
mihramomm1 Jasmin34 Cok geçmiş olsun ya umarım bir an önce toparlarsiniz kemik ağrılarınızı da ihmal etmeyin umarım önemsiz bir şeydir 🥺🙏🏻Zencefili deneyin birde umarım bebeğe geçmez hemen toparlar annelik ne kadar zor gerçekten delilik annelik 🥺
tugbacds Jasmin34 sarımsak bal limon karışımı yapın bi deneyin akşamları birer kere yapın 1-2 günde toparlıyor boğaz ağrısını yarım limon 1 diş sarımsak bir tatlı kaşığı bal tavsiye ederim baktınız geçmedi antibiyotik başlarsınız
mihramomm1 Jasmin34 Bende halsizlik devam ediyor ayakta durmaya çalışıyorum sağolsun eşim bakıyor akşamları dinlendiriyor beni
EgemenAtam mihramomm1 Ben de boyleydim oglum 16 aylik.Saglik ocaginda kan testlerim guzel cikti fakat ozelde D vitaminime baktilar ve yerlerdeymis.2 haftada toparladim daha iyiyim
mihramomm1 EgemenAtam Geçmiş olsun ❤️🙏🏻🥺 Teşekkür ederim cevabınız için bende baktiracagim muhtemelen benim de yerlerde
mihramomm1 irtel Çok geçmiş olsun degerlerinize baktirdiniz mi acaba doktorunuz ne diyor birde salgın var sularda ondan da olabilir çeşme suyu kullanıyorsaniz