Buraya yazdıktan sonra bıraktım eskisinden daha iyi sanki hava almaması daha kötüymüş meğer. Ama sürtünme için yine de bi nemlendirmek gerekiyor bunun için de lansinoh, tahin yağı ya da zeytinyağı olabilir. Kapakları bırakınca göğüs uçlarım da ufaldı. 55.günde bıraktım bu arada