Noname21 İki haftadır önce kızım sonra ben yamulduk adeta önce corona sonra da iki gündür mide bulantısı çok yordu beni Terzi bu sefer kendi söküğünü dikti 😀👍
merveidilakcay Noname21 çok geçmiş olsn cnm serumu kendin mi taktın ne güzel yaa benmde cevremde takabilen olsa keşke dünden beri baş ağrısı çekiyorum geçmek bilmedi hastaneye sürekli gidemyrm seruma
asellinaninannesiii Noname21 Omce güldüm sonra üzüldüm kusuruma bakma , geçmiş olsun canım merdiven mantikliymis🤣🤣♥️
Noname21 merveidilakcay evet ben hemşireyim kendim takabiliyorum sana da çok geçmiş olsun migrenin ni var
aslhnkrts Noname21 bu gece mis gibi bi uyku seni bekliyor desene 😂 aşırı mantıklı ama askıyı ters koyup asmak tebrik ediyorum yani benim asla aklıma gelmez 😂
merveidilakcay Noname21 evet post açtım gördün mü blmyrm dünden beri gecmedi geçen hastaneye gittiğimde alveres iğne olmuştum mecbur 12 saat emzirmedm şimdi gidemedim hastaneye evdeym alveres ictm napcm blmym
merveidilakcay Noname21 teşekkür ederim kendjmj unuttum bebeğim le ilgileniyorum dünden beri çok farklı cok ağlıyor hastaneye gitmem bisey yapmazlar dimj