Kızlar adetim biteli nerdeyse 12 gun oluyor dün hafif karın agrisiyla leke geldi ve dun inanilmaZ bas dönmem vardi bugun yok iyiyim lekede yok ama hafif karnimda agrim var sizce hamilelik söz konusu olabilirmi basina gelen varmi yoksa yumurtlama günümmü