Aynı sorunu bizde yaşıyoruz bazen peynirimsi kusuyor bazen sütü direkt kusuyor, sonra tekrar acıkıyor tekrar kusuyor bitmeyen bi döngü 🤦🏻♀️ doktor reflü demişti gaviscon toz kullanıyoruz ama çok düzenli kullandıramadığım için çok faydası yok gibi geldi bana