Kızlar bebeğim 21 günlük yoğun bakımdaydı bugün çıktı çok şükür 🤲🏻 Eve getirdik ilk emzirmede güzel emdi 10 dkdan fazla . Sonra uyudu ve kalkmıyor uyurken bazen 4 5 dk emiyor sonra tekrar uyuyor. Doyup doymadığını nasıl anlıyacam içim hiç rahat etmiyor sürekli emzirmeye çalışıyorum ama uyanmıyor kalkmıyor 😕