semaltas mrb benimde 26 aylık ben yazdan beridir basladım yaz bitti neden simdi açtınız şöyle söyliyim ilk baslarda daha cok kacırıyolar sonra yavas yavas düzene giriyor ilk üc gün altını açık bıraktım sonra bezi taktım zaten rahatsız oluyolar artik bir acınca beze yapmak istemiyolar cok yazi okudum böyle alısıyor söyluyosa zaten kaka cis diye zamanla kavrıyor tolete yapması gerektigini yapıyor basarılar