Merhabalar ben doğum yaptıktan 4 ay sonra denize girdim ve sonrasında sütüm azaldı baya sonra mama vermeye başladım bebeğime şimdi de mamaya alıştı emmek istemiyor beni haliyle sütüm iyice azaldı. Hiç denize girince böyle bir şey gözlemleyen oldu mu. Birde Bestlak damla kullanan oldu mu bana hastaneden önermişlerdi ama almamıştım sütüm var diye.