aysekskkk merhabalar ,eğer yakınınızda eğitim araştırma kadın doğum çocuk hastanesi varsa emzirme danışmanı da vardır ..Muhakkak gidin derim,bana çok yardımcı oldu emzirme danışmanı ,hem doğru emzirme şeklini gösteriyor ,meme reddi yaşayanlar için tavsiyelerde bulunuyor …2.aydan sonra bebeğin dış çevreye ilgisi artıyor meme reddi olabiliyor demişti bana …mızmızlandığı, ağzına alamadığı zaman hemen diğer memeyi verin bebeğinize ,süt akışı azalınca da bebekler memeyi bırakıyor ağlıyor …