Hirosannesi Ankara da 4.6 yaş kuran kursuna gidiyordu kızım 9 Eylül’de basladi geçen hafta perşembe günü öğretmeni mesaj attı müftülükten onay gelmedi ara vermek zorundayız diye hala da beklemedeyiz çocuğu camide kursa giden var mı böyle bişey yaşadınız mı
Dilanylmaz55 Hirosannesi camide değil ama kızımın gittiği okulda da kuran kursu var bizde samsundayiz bizimde henüz başlamadı kurs bizede müftülükten onay gelmedi diyorlar genel bi sorun var sanırım bizde bekliyoruz hala
Hirosannesi Dilanylmaz55 hayırlısı olur inşallah hakkımızda bugün cimere yazı da yazdık bakalım inşallah tez vakitte açılır