Ssssraa bende samsung kullanıyorm gecen yıl aldm modeli aklmda degl ama hangi markayı alırsam al cok dolu koyarsan kırıstırır bi kere beyaz ve renklileri aynı anda kuruttım kırıs kırıs cıktr hepsi renk verme olayı olmadı ama dopdolu oldugu icin ic camasırlarını bile ütülelmk zorunda kaldım diger türlü icinde bekletmedigm sürecek kırısmaz vee gene hangi makineyı alırsan al 1 yda 2 cm ufalıyor kıyaftler