Yavru kediyi süt tozu biberonla besliyorduk sonra içmemeye başladı belediyenin veterinerini aradık artık katı gıdaya geçebilir yemek verin dediler dün vermeye başladık dün çok güzel yiyordu yemeğini ama bugün neredeyse hiç yemiyor önceden sesimizi duyunca hemen ayağımıza gelirdi oyun isterdi neşeliydi ama bugün çok durgun hiç miyavlamıyor elime aldığımda hafif hirilti gibi ses çıkardığını duydum tekrardan süt tozu verdim onuda içmiyor hasta mı olmuş acaba neden olmuş olabilir böyle ne yapmamız gerekiyor