kubraei2224 Allah o insanları bildiği gibi yapsın gerçekten herkesten nefret ettim desteğe morale motivasyona en ihtiyaç duyulduğu zamanlarda insanlar hep tam tersini yapıyorlar boşver sen onları benim stresten sütüm gitti çok da yoktu zaten stresten çok sürmedi kesildi sütüm mama kullanıyorum 1 ay emzirebildim çocuğumu süt mama olarak gidiyorduk biz de 4 aydır sadece mama alıyor gayette sağlıklı gelişimi iyi çok şükür önemli olan bebeğinin doyması gerisi önemli değil