Kızlaarr bebeğim 3 aylık oldu 2. Aydan beri meme+mama şeklinde ilerliyorum sma optipro kullanıyorum başta sma comfort kullanmıştım onda problem yoktu fakat bu mamaya geçtiğimden beri artık 2 günde kaka yapıyor çok zorlanıyor ağlama krizleri sıkışmalar başına gelen var mı bu mamada böyle sorunlar yaşayanlar yazabilir mi