DenizRuya 1 bucuk aylikken doktor kontrolunde 4400 du 2 aylik aşısı icin saglik ocagina götürdüğümde 5300 cikti. Iyi kilo almis diye sevindim. 3 aylik kontrolde 270 gr almis cıktı 5570 di. Doktora dedim 23 gun once saglik ocaginda 5300 cikti 270 gr almis. Doktor yanlis tartmislardir bir onceki doktor kontrolu olan bir bucuk ay oncesine gore 1200 gr almis iyi dedi. Ama icime sinmedi birinin tartisi yanlistir umarim. 90 veriyodum 100 e cikardim daha fazlasini bizimki de icmiyor. Doktor 90-120 arasi normal dedi..