Cennetbahcesii Herkese merhaba bebeğim 2,5 aylık ve 2 gündür kaka yapmıyor gazını çok rahat çıkarıyor herhangi bir sorun yok ama 2 gündür kaka yapmıyor. Kaka yapmak için herhangi bir zorlanmada dikkatimi çekmedi. 27 sinde doktora gidicez sizce normal bi durum mu?
akdemrfdn Merhaba, doktorum bunun normal olduğunu ve anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmasa bile bunun normal olduğunu söyledi. Aynı dertten dolayı muayene olduk.
Mavigokyuzu Anne sütü alan bebekler bebeklerin 10 güne kadar akak yapmamasi normal kabul ediliyor ve doktorlar da müdahale etmiyor zaten. Gaz da cikarabildigine göre bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum.
Cennetbahcesii Oh çok rahatladım çok teşekkür ederim bende bi sorun olduğunu düşünmüyordum ama işte ister istemez insan bir endişeleniyor 🥲 çok teşekkürler tekrardan
emineberat Bende bugün 8. Gün oldu yapmadı gittim doktora herhangi bir zorlama olmadığı için sorun yok dedi Sıvı kaybı olabilir biraz su verin dedi onun dışında sorun yok dedi 2 gün sonraya kontrole çağırdı 10 güne kadar sorun olmuyo yani
menesanin_annesi emineberat haftada bir yapan bebeğim bugün 8.gun hala yok gaz çıkarıyor ama kaka yapmiyor bide 2aylik asımızı olduk odamı etkiledi bilmiuorum.Anne sütü emiyor.