ecrinbebe aslında daha küçükken yanımda yatiriyordum gece emzirme kolaylığım için,yatiyorduda hatta yatarken arkasından sarilirdim oda elimi tutar uyurdu seviniyordumki çok iyi buyuduğundede beşikten kolay ayrılır yanına uzanirim yatar,bir zamanlar yanına uzandım yattı,sonra uyumadı icin yanıma uzattiğimda kalkıp gidiyordu neden öyle oldu anlamadımki.