dilaraeylem Kızlar selamlar. Bebeğimin 1.5 aylık anne sütüm çok az dolayısıyla mama desteği yapıyorum. Aptamil ile başladık ve aşırı gaz sorunumuz oldu golden goat önerdiler ve araştırdım onda bebeğim kakasını yaparken çok zorlandı ve kabızlığa doğru gidiyordu. Şimdi eczane sma comfort önerdi umarım iyi gelir bu tarz durumları yaşayan var mı? Doktorunuza danışın diyeceksiniz doktorumuz anne sütü öncelik diyor bebeğim zaten alabildiği kadar anne sütünü alıyor sonrasında mama desteği yapıyorum. Hastanede aptamil kullanıyordu ama dediğim gibi aşırı gaz problemi yaşadık. Mamadan mamaya bebekten bebeğe değiştiğini söylüyorlar deneyerek bulunabilir diyorlar siz nasıl yaptınız? Mama değişikliği kötü etkiler mii ??
hanlnim dilaraeylem ah aptamil… benimde bebeğim 21günlük aptamil prematil kullanıyoruz günlerdir kabızlıkla uğraşıyoruz zeytinyağı ekledim de gün aşırı yaptı allahtan… bana da hipp comfort önerdiler almadım henüz. Aptamil elimde hala var şimdi probiyotik aldım bigaia umarım işe yarar🥺 aptamil anne sütüne en yakın olanıymış lif içerikliymiş doktor önerisi ile aldık bizde küvözdeydi bebeğim ona başlamışlar. Golden goat kabız yapıyor, çevremde kullanan bebekler çok kabız oldu onu da.
Zehrabaysan dilaraeylem sma optipro kullandım çok gaz kabızlık yaptı.Doktorum sma comfort ya da hipp combiyotik önerdi.Şimdi comfort aldık bakalım yeni deniyoruz
suheyla92 dilaraeylem ben 6 aya kadar hipp organic combiotic kullandim gaz sorunu yasamadi oglum tavsiye ederim
Mhmysr dilaraeylem Mama değiştirecekseniz ne kadar erken değişirse o kadar iyi. Benim bebeğim de aptamille büyüdü. Gaz yaptı çok ama baştan öyle alıştı ve ben başta benim sütüm gaza sebep oluyor sandım ama mamanın çok gaz yaptığına emin olunca değiştirmeyi denedim içmedi bu sefer diğerlerini alıştığı için. Aptamille devam ettik mecbur.Kilo alımı iyiydi ama gaz hep oldu bence de şu an küçükken değiştirin gazsız ve kilo alımı iyi olan Mama tercih edin şu an çok etkilenmez bu değişiklikten
A25aa95 Bende golden goatla basladk ama sonra sonra kabız gaz yaptı çocuk doktoru agır bi mama o kesin dedi sma comfort onerdi onu kullandk asla bir sorun yasamadk cok guzel mama smdi sma optipro kullanyoruz hala 1bucuk yasnda
bahardg Evet bende tüm mamaları denedim neredeyse 10 gün yapamadığı bile oldu, sma comfort kullanıyorum bayadır ve memnunum düzene bindi doktor sen takip edeceksin hangisi yarayacak diyo her bebekte aynısı olmuyor tabi bana da eczacı önermişti
gul2704 Benim oğluma Bebelac ve sma kabız yaptı Aptamil ve bebevita yapmamıştı kabız yapmayan mamayı deneye deneye bulucaksaniz başka çaresi yok golden goat hem ağır hem çok pahalı🤦🏻♀️
A25aa95 rana0234 comfort daha sindirimi kokay gaz icin bagrsaklar icin cok guzel bir mama optpro daha kilo almasna yonelik gaz sıkntsı bitince buna geçtk biz ama kilo alımı aynı ikisindede
A25aa95 rana0234 benimkielr çok kusuyolardı doktor ondanda comfort önerdi ama kusması geçmedi optproda guzel ama istersen hidip degişim yapabilirsin alırlar geri
A25aa95 hanlnim içerik açsndan aptamil çok temiz degil palm yagı var mesela palm yagı olmayan tek mama golden goat ve sma hipte olabilr onu bilmiyorum blbenimkilerde premature dogdular bnce smaya geçin biranonce farkı goruceksiniz asla gaz yapmyo besleyici en onemlisi için rahat temiz bir mama
bestber Aptamil bizede cok gaz yaptı golden goata gecrik anne sütüne en yakın mamaymıs cok memnunuz sık mama degiştrmekte iyi degilmis cünkü bebegin bagırsaklarınında alısma süresi varmıs kabızlık için mamasına cay kasıgı kadar zeytinyagı koyabilirsiniz hem kabızlıga iyi geliyor hem kemikleri güclendiriyor
298 Hastanede doktorum anne sütüne daha yakın olduğu için bebeklerin daha çok sevdiğini söyleyerek hipp önermişti biz onu kullandık ve hiç gaz problemi yaşamadık.
dilaraeylem Şimdi sma comfort iyi gibi gaz var ama aptamildeki gibi ağlama krizlerine girmiyor 🙏🏻 inşallah böyle devam eder iyi şekilde. Zinco damlayı önerdiler bide gaz için.