3.gününde başlamıştı sarılık değeri 10 du rengi hâla düzelmediği için farkındaydım geçmediğinin ama gerilemeye başladı sanıyordum, doktor da iyi gidiyor demişti kilo alımı da iyiydi. Dün kontrole gittik değeri 15 e çıkmış doğduğundan itibaren 700 gr almış. Sürekli emziriyorum bilemedim ne yapacağımı ne zaman geçer başına gelen oldu mu