ZmrtDila gözlerinin kayması normal çünkü Daha tam tutamıyorlar sıçraması normal moro refleksi olarak geçiyor ve hatta o refleks olmazsa bebek sağlıksız diyorlar. Ses çıkarmasına tabi ki normal daha ne sesler çıkaracak. Bence epilepsi tanısı için çok erken bunu hemen hemen yeni doğan her bebek yapıyor 🥰