aliasafasel Ümran tıp merkezinde sünnet yaptıran var mı ? Oğlum 4.5 aylık bende düşünüyorum da uygun fiyat orası verdi . Gebzeden gidicem oraya. Memnun kalan Var mı yaptırıpta?
zeynocann aliasafasel biz yapyirdik 2 hafta falan önce alt kısmı hala iglesmedi onun dışında sorun yaşamadık
agacsizkoala aliasafasel 5 sene oldu biz ümit hanıma yaptıralı hiç sorun yaşamadık çok güzel geçmişti hemen iyileşti oğlum