Cnprtk Bebeğim 2,5 aylık biberonla çok hızlı içiyor. Bende mecburen arada yoruldu diye ağzından çekiyorm acaba yanlış mı yapıyorum. Hiç çekmeden mi versem hava yutmuyor değil mi
Cnprtk Cnprtk Bebeğim 2,5 aylık biberonla çok hızlı içiyor. Bende mecburen arada yoruldu diye ağzından çekiyorm acaba yanlış mı yapıyorum. Hiç çekmeden mi versem hava yutmuyor değil mi