5 aylık oğlum var emziriyğrjm mama vermiyorum benim sıkıntılarım var aşırı kaygılı bir insanım herşeyi kötü düşünüp panik atak geçiriyorum önceleri rahatlatıyordum kendimi artık kendimi rahatlatmıyorum psikoloğum da psikiyatriye soralım kullanabileceğin ilaç varsa yazalım dedi korkuyorum bebeğe geçer mi acaba ne bilim sonradan bi sıkıntı yapar mı kullanan tecrübeli olan anneler yazabilir mi 😥