sibek bizde tayinciyiz bu yüzden evlenirken teferruatlı eşyalar almadım kullanmadığım birşey yok evimde o yüzden oğlum 2 yaşına girince oda yaptım direk o şekilde değerlendirecek odanız varsa direk ayrı oda ve yatak olmalı aynı odada yine asla alismaz sizi ister denemiş biri olarak söylüyorum🥹