Kızlar 5 aylık oğlum var sadece emziryğrım ama benim sıkıntılarım var panik atak kaygı bozukluğu stres bayağıdır sabrediyorum hep kötü düşünüyorum psikoloğum da psikiyatri ye yönlendirdi kullanabilceğin ilaç vardır belki gitmeni tavsiye ediyorum dedi bebeğime geçer mi acaba ondan da çok kaygılanıyorum 😥