Syhn26 Kizlar 9 ay bebeğim var biberonda su içiyordu şimdiye kadar suluk alicam nasıl bişey olmalı pipetli vs var kullanabilir mi neyi tavsiye edersiniz
Zhrbl12 Syhn26 ben normal olandan kullaniyorum 6 aylık olduğundan beri kullanıyorum çok memnunum. Kendisi tutup içebiliyor
Prensesin_Annesi_ Syhn26 Suan avent suluk kullanıyoruz normal kızım kendisi turup içiyor ve asla akıtmıyor cok memnunum yabas yavas pipetliye gecicez yine avet aldım