Kizimcimmm1 yani benim acı esigim çok yüksek ilk gün aldım akşamına öğleden sonra 4 de odaya geçtim 3 saat sonra ayağa kalktım zaten o gelirken ayaktaydim 9 da ziyaretimize gelmişlerdi koşarak geliyordu bende alıp sarıldım sonra indirdim. İlk gün bu şekilde aldım 2. Gün de normal devam ettim hayatıma ilk günde kendim gidip geldim tuvalete tek başıma kalktım 2. Günde aynı şekilde gece gündüz bebeğime de kendim kalktim hep. Herkesin bünyesi acı eşiği farklı farklı oluyor