Papatya-eylul88 Ben bu yüzden evde kendim yapacağım. Sadece dış kaplamasını şeker hamuruyla yapacağım. Pasta kremasını muhallebiyle yapmayı düşünüyorum. Beyaz un yerine fındık, badem veya hindistan cevizi unu; vanilin yerine vanilya özü, şeker yerine de elma suyu konsantresi kullanacağım. İlk pastasını onun da yemesini istiyorum. Bu yüzden oğluma göre uyarlayacağım tarifleri.