4 ay 2 günlük oldu kızım. Öyle huysuzluğu falan yok çok şükür. Tabi arada sebepsiz ağlamaları oluyor ama çok az. Fisher price piyanolu oyun halısı hediye gelmişti. Onun piyanosunu çıkarttım. Ana kucağında yatarken elimle tutuyorum piyanoyu. Ayaklarıyla elleriyle basıyo tuşlara. Çok hoşuna gidiyor. Bi de yumuşak büyük silikon top çıngırak aldım. Onu çok seviyor. Ağzına sokmaya çalışıyor. Elleri hep ağzında zaten. Battaniyesini falan yemeye çalışıyor 🤣 sadece mamayla besleniyor. 6200 kilosu. Boyu 62 cm. Bol bol konuşuyorum kızımla. O da bol bol konuşuyor 🤓 dili hep dışarda. Bir şeyler anlatıyor,neredeyse konuşacak yani. Babasına kahkaha atıyor bana henüz atmadı 🤣 Sağ tarafına dönebiliyor ama sola dönemiyor. Yüzüstü durmayı sevmiyor. Bizim gelişimimiz böyle yani.