Papatyasevgisiii Başına böyle bir durum gelen var mı randevu aldım ama hani tecrübesi olan varsa yazabilir mi???
Snowglobe Papatyasevgisiii Benim ki 3 yaşında ama biz de de aynı sorun var.ama bebekken bile bu kadar almıyodu
Megami27 Benimki 4,5 yaşında sürekli ağzına alır her şeyi bazen dalgınlıkla bazen bilerek yavrum senin dişin mi kaşınıyor bebek misin alma diyorum yine de tamamen bırakmıyor bu özelliğini .