Şimdi benim sütüm az o yüzden 35 günlük bebeğimi önce emziriyorum sonra mama veriyorum. 60 70 cc mama içiyor emdikten sonra.
Aslında emzirirken sıkıyorum mememi baya böyle damla damla akacak kadar geliyor. Bazen ileriye fışkırarak geliyor.
Sütü yeterler sizin nasıl geliyor ki çocuk doyabiliyor merak ediyorum hiç görmedim daha önce çünkü. Böyle sürekli akar halde mi oluyor yoksa hep fışkırarak mı geliyor? Ay sütün çok gelmesi nasıl bir şey ya neden benim yetmiyor. 🥹🥹