Bebeğim 1,5 yaşında yemesi uykusu pek iyi değil . Sürekli sebepli sebepsiz ağlama krizleri yaşıyor . Gözünü açıp bir anda ağlamaya başlayabiliyor asla hiç bir şey onu susturmuyor ne yapacağımı şaşırıyorum çaresiz kalıyorum . Yemek çok seçici fırlatıp atar
Sinirlendi mi eline ne geçerse atar kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışırken tırnaklarını yüzümüze geçirir . Sanki sinir krizi geçiriyor . Bebeğinde böyle agresyon durumları yaşayan anneler var mı lütfen paylaşın benimle veya bu durumda neler yaptınız