Merhaba hanımlar kızım altı aylık.2 ayından beri temas seven bir bebek ama bu altıncı ayına girdiğinden beri hep elimi tutup öyle uyumak istiyor ağlıyor elimi tutunca geri uyuyor acaba bir sıkıntısı olduğu için mi diş gibi yoksa kendi karakterinden temas sevdiği için mi ? Hiç böyle değildi bu aralar böyle