Selam hanımlar ,2 aylık bebeğim var normalde yemesi güzeldi gayet , dün akşamdan beri istemiyor beni de emmiyor zaten ,sütünü sağıp veriyordum ,mamayla destekliyordum .. dünden beri 20-30 cc içip bırakıyor , biberon başı yırtılmıştı baya yoğun geliyordu dün farkettim yenisini aldım ,yine değişen bişey olmadı , avent biberon kullanıyoruz ,dünden beri ne oldu anlamadım açlıktan saldıran bebek 30 cc bile içemiyor ,delircem bizim gibi olanlardan akıl almak için yazıyorum lütfen bişeyler söyleyin napabiliriz doktora mı götürsek anlamadım