24 yaşındayım üniversite yanlış tercih yaptığım için istemediğim bölüm çıktı o sebepten gitmedim 2. Sene işe girdim fabrikaya ders çalışamadım sınavım iyi geçmedi zaten babamın da pek okutmaya gücü yoktu bir kardeşim daha okul okuyordu çünkü ama belki istese okuturdu neyse sonra eşimle evlendik aynı yerde çalışıyorduk ben evlenince işten çıktım zordu çünkü eşimde benden sonrw çıktı şuan başka yerde çalışıyor maddi gelirimiz orta derece her dediğimi alır ama ben genelde bana verdiği parayı vs eve yada kızıma harcarım kendi param olsa belki kendim harcayabilirim yani evden çalışmak istiyorum oturduğumuz yerde çalışabileceğim bir yer yok zaten kızımıda bırakacağım kimse yok önerilerinize açığım biraz uzun oldu kusura bakmayın:)))