Ya birden yada kademeli kesebilirsiniz. Ben 15. Ayda birden kestim. Gene her zamanki gibi gece uyaniyordu bu arada desteksiz uyuduğu için daha kolay kestim. Meme desteği ile uyursa daha zor olur kesmek ilk uyku saatini sonra desteksiz uyku sonra gece beslenmesi kesme daha kolay olur. Gece uyaniyordu mesela şuan gece bak ev karanlık uyumamiz lazım diyordum sakinleştirip tekrar uyutuyordum 10,25 dakika sonra tekrar kalkıyordu sabaha kadar hiç vermiyordum sürekli sakinleştirip artık gece emmek yok sen büyüdün sabah emecegiz vs diyordum her uyandığında sakinlestirirken bunu söylüyordum sabah uyanma saatinde uyandığında ise evet artık bak sabah oldu deyip karartma perdesini açıp emziriyordum ilk günler uyanması daha çok artıyor ama zamanla düzeliyor bizim 3,5 günde bitirdik gene uyaniyordu ama meme diye ağlamıyordu.