merviss477_ bizde de ilk çocuk mesela erkekse kız güzelliği varsa sonrası kız, ilk çocuk kızsa ve erkek gibi aynı diyirlarsa, sonrası erkek derler 😂 saçma ama ben inanmam böyle şeylere. Benim kızım ilk doğdu görenler erkek sanıyordu. Sonrası kesin erkek derlerdi hep. Hamile değilim, tövbe estağfirulllah Allah korusun, Rabbim olamyanlara versin 😂😂😂