edael Benim kızım 4 aylık kilo 6,300gr 120 cc mamayı çok zor içiyor bazen 90 ml anca içiyor doyuyor mudur ?
esra55_28 edael Benim bebeğimde öyle doyuyor diye düşünüyorum 90-100 arasi 3 saate bir içiyor dili ile geri itiyor fazla olunca 3 ay 24 günlük bebeğim kilosuda iyi bence bebeğinizin benimki 5500 kilo ebe gayet iyi dedi erken doğum yapmıştım
evocum edael 4 aylıkken 90-120 içiyordu. Aç olduğunu anlamak için biberonu kendi bırakmazsa emmeye devam ediyorsa boş biberonu 30 ml falan tekrar yapıp veriyordum.
alyaysegul edael bebeğiniz kaç kilo doğdu benim kızım da 6,200 ve genellikle 60 90 arası içiyor beni de emmiyor
alyaysegul esra55_28 kaç kilo doğdu bebiş benim kızım da aynı ayda 6,200 ve 2700 doğdu. 60 90 arası içiyor bana da az geliyor ama içmiyor yani
babyilkay Canım doymasa anlarsın ağlar falan anne sütü de veriyor musun bu önemli mesela benim bebeğim 1 aylık mama 90cc veriyorum ekstra emiyorda
edael babyilkay beni de emiyor ama sütüm yeterli gelmiyor anca geceleri güzel oluyor gündüzleri çok az arkasından mama veriyorum
esra55_28 alyaysegul 2850 doğdu 2600 kadar düştü sarılık atlattık biraz sıkıntılı zamanlarımız oldu 90 cc 3 saate bir içiyor 2 saate vermeye çalıştım kabul etmedi 2 saate bir bazen 50-60 arasi yapıyorum içiyor o da bazen dili ile geri itiyor mama ile besleniyor sütüm çok uğraştık 2 ay anca oldu sonra tamamen kesildi
almila16simge 4 ay 7 günlük bazen 90 bazen 120 içiyor. 2.5 saat ancak dayanabiliyor emziriyorumda ayrıca günde 3 ya da 4 defa mama veriyorum
asell13 edael aynı benim kız 6300 ya var ya yok şuan 120 ml yapıyorum bitirmiyor bile 3-4 saatte kabul etmiyor tekrar
alyaysegul esra55_28 sizinle benzer durumdayım benim bebeğim de 39. haftada iki 700 doğdu. 20. gününe de Emre reddi yaşadık o günden beri hem mama hem sütünü sararak vermeye çalışıyorum üçüncü ayda beni biraz emdi ama şu an dördüncü ay meme reddi ile birlikte yine emmeyi bıraktı ve sütüm son günlerde hiç yakın geliyor
esra55_28 alyaysegul benim bebeğim 37 hafta doğdu tam meme reddi hep oldu göğüs ucum yüzünden silikon göğüs ucuda alsam Red yapti hep sağlık olsun böyle böyle büyüyecekler
alevvela edael benim bebiş te zayıftı doktor mama takviyesi yap dedi emzirmenin peşinden, şuan 4 ay 22 günlük 7800 oldu kilosu,lokum gibi oldu :) evolvia verdim hep,gluten içermedigi için ne gaz yaptı ne de kabız..