Yaademm istanbul üsküdar bahçeci tüp bebekte 2 tedavi yaptık sabri hocayla ben hiç memnun kalmadım baştan o kurumdan uzak dur diye yazıyorum canım şişli Semra Kahraman hocaların hocası okadar memnun kaldım ki onlardan tedavilerinden 4 saat tedavi üzerine konuştuk tek kuruş almadılar diğer kurum ise resmen darphane seni para gibi görüyorlar 2 başarsız tedavi üzerine bana elle tutulur bi gerekçe bile sunmadılar biliyormusun milyarlar döktük oraya, Semra hoca bakmıyor ama canım bilgin olsun ben Aysu hocayla ilerlettim süreci ama bütün kararları herseyi Semra hoca veriyor muayeneyi doktorlar yapıyor valla orada ilk tedavi ilk transferle hamile kaldım 15 aylık kızım diyorum keşke buraya gelseydim en başından mutlak önerimdir hatta ismimi verebilirsin gidersen yaz bana