haticed_ doğum yapalı 10 gün oldu, sezaryen doğum olduğu için dikişlerimin biraz iyileşmesini bekledim haliyle. Eczaneden ameliyat ve doğum sonrası korse adı altında cırtlı korse aldım bedeni yok kendinize göre ayarlıyorsunuz. İki gündür kullanmaya başladım faydasını görür müyüz bakacağım 😥🤔