Kızım alerjik bi bebekdi 4. Ayina kadar emdi sonra meme reddiyle 5.ayda gece emmesini de birakti 3 ay sagarak verdim 7 ayina kadar anne sutu almis oldu psikolijkmen sütum azaldi bende emzirmeyi birakmistim cok yipranmistim o zaman 😔 kızim 9. Ayinda kendimi toparlayinca pisman olup tekrar emzirmek istedim 2 bucuk ay sonra. tekrar sutumu geri getirdim ama bu sefer geceleri zorla veriyorum agzina gunduz uykusunda emzirmeye calisiyorum uyaninca memeyi gorunce agliyo emzigi biraktirdim gun icinde biberon vermemeye calisiyorum benim sizlere sorum kızımi nasil memeye donderebilirim gercekten cok istiyorum tekrar doya doya emzirmeyi bu alerji yolunda ona destek cikarak beraber ustesinden gelmek istiyorum nasil bi yol uygulamam lazim 😔😔