Kızım 3 yaşına girecek aralıkta 3 haftadır alıştırmaya çalışıyorum ben götürünce yapıyo çişini ama kendi söylemiyo büyük tuvaletini söylüyo arada. Bazen de tuvalete gidelim dediğimde gelmek istemiyo ama eminim çişi olduğuna uzun süre geçmiş oluyo çünkü. Bu kadar uzun süren var mı merak ediyorum kendi ne zaman söyler